Tuesday, December 20, 2016

O gala cu final neasteptat

Anul acesta Gala SuperBlog 2016 a avut loc la HOTEL ARC DE TRIOMPHE, iar motivele de sarbatorit au fost multiple:

  1. S-a terminat a 13a editie a SuperBlog si au fost 60 de finalisti;
  2. Chiar daca am avut ca partener media opisicaneagra.ro, toate au mers ca pe roate;
  3. Agentia SwissPlan.biz a implinit 10 ani de activitate si mi-am permis si eu cu aceasta ocazie sa le transmit prin viu glas super-bloggerilor ca portofoliul lor de companii pentru care au scris in super-blog.eu este unul insemnat, iar tot ce au de facut acum este sa treaca rezultatele obtinute in pagina DESPRE. Apropo, cauta pe internet mai multe info privind cum poti realiza o super pagina "despre" tine. Un autor renumit este Bryan Eisenberg - bryaneisenberg.com
Oricum, daca va intereseaza sa aflati de ce nu insist eu sa vorbesc in fata mai multor oameni, iata inregistrarea galei, iar in primele minute spun si eu repede ce aveam de zis :)



Trebuie sa recunosc ca nu ratez nicio ocazie sa-mi cumpar fondue-ul de la Delaco, dar nu neaparat pentru acele simpatice vase de ceramica care iti pot ramane dupa ce mananci fondue-ul, ci fiindca gustul acela incredibil de bun imi aduce aminte de Elvetia si de numeroasele restaurante sofisticate unde se servea in special fondue (jn general produs din cascaval Gruyère or Emmental, din zona Freiburg), dar si de magazinele COOP sau MIGROS, unde fondue-ului ii sunt alocate rafturi intregi.

George, colegul meu de masa, chiar imi povestea ca si in Franta este la mare cinste un alt tip de branza "incalzita", respectiv raclette, dar cred ca pe aceasta tema pot scrie un intreg articol dedicat. Oricum, as prefera ca mai intai sa incerc, iar ulterior sa imi dau cu parerea :)


Provocarea reala a fost sa nu mananc eu tot continutul vasului de ceramica cu fondue-ul de la Delaco, in poza de mai sus dovada, fiindca si colegii de masa doreau sa-l incerce :)

In concluzie, daca vrei sa te bucuri de un super-fondue, iti recomand sa incerci Kase Fondue de la Delaco, fiindca este sofisticata, impreuna cu un vin sec cu personalitate, iar seara este o reusita garantata. Chiar si pentru cei cu gusturile cele mai rafinate este o super-combinatie :)






1 comment:

Dorina said...

Foarte buna branza fondue de la Delaco :). Greu sa nu mananci de unul singur continutul vasului ceramic. Stiu ce zici :).