Când am învățat să citesc singur deja consideram că școala este inutilă, fiindcă nu eram lăsat să citesc ce vreau eu, iar astfel am câștigat probabil titlul de chiulangiul clasei în școala primară. Am avut privilegiul să cresc în București, în Drumul Taberei, în cel mai rău famat bloc din cartier, dar asta nu a fost deloc o problemă, deoarece am foști vecini care au ajuns faimoși, fără să conteze că au copilărit în C37 (ex. Dan Petrescu, etajul 2 și Liana Stanciu, etajul 6).
Chiar dacă învățătoarea mea, doamna Urzica, nu a reușit să mă convingă că merită să învăț, am avut șansa în gimnaziu să-l întâlnesc pe dl profesor de matematică Popescu, cel care mi-a acordat încredere în forțele mele și, fiindcă nu doream să-l dezamăgesc, am reușit să termin liceul, facultățile de Management și Drept (ambele cu note de 10 la lucrările de licență), cât și să obțin un titlu de doctor, pentru care am studiat și muncit în Elveția câțiva ani.
Altfel spus, cred că, dacă în viața aceasta ai șansa să întâlnești un singur om care să îți acorde încredere, viața ta poate lua un alt curs. În concluzie, Albert Budică este un om norocos, fiindcă a întâlnit oamenii potriviți, la timpul potrivit.
Îmi plac cărțile de economie, science fiction, dar și multe alte genuri. Oricum, citesc mai putin decât aș vrea. Eu sunt genul de cititor care, când pune mâna pe o carte, nu o lasă jos până la final, deci am nevoie de weekend-uri ca să pot să îmi fac de cap.
In timpul liber îmi place să fac sport, să mă plimb cu bicicleta, să fac plimbări lungi (minim 5-7km), să mă joc cu zmee (kitesurfing), să skiez, să merg la cinema. Anul meu se împarte în două: perioada când merg la ski și cea în care trag de zmeu.
Ador sportul, chiar dacă m-am cam îngrășat în ultima perioadă, ceea ce în judo nu este neapărat un dezavantaj, întrucât să proiectezi un “micuț” de vreo +90kg nu este deloc ușor... 🙂
Judo-ul este singurul sport de sală care mă poate ține interesat una sau două ore fără întrerupere.
Merg cu plăcere, de câte ori reușesc să îmi fac timp, la Clubul Kibu Judo București în Complexul Lia Manoliu, iar sensei Florin Moldovan îmi este prieten.
Este un om care trăiește pentru acest sport și care învață tânăra generație să-l practice într-un mod foarte eficient, inclusiv la nivel competițional.
Este o echipă foarte frumoasă acolo, iar principalul lucru pe care îl înveți la judo este să cazi, dar și să te ridici rapid, fără să te plângi. Uneori este greu, dar viața devine mai interesantă dacă aplici acest principiu și în alte activități zilnice.
Fac publicitate online de vreo 20 de ani, ba chiar cred ca am fost primul care a cumparat cam tot ce puteau vinde, in mediul online, cei de la Pagini Aurii, fiindca nici ei nu intelegeau potentialul acestei piete la momentul respectiv...
Am lucrat destul de mult timp intr-o multinationala in Elvetia, in Syngenta, liderul mondial in domeniul sau de activitate, respectiv agribusiness, dezvoltand proiecte de comunicare interna (intranet), am elaborat studii pentru ca top managementul sa prezinte concluziile in conferinte de profil, am realizat template-uri financiare pentru supervizarea a sute de milioane de USD, am identificat solutii pentru imbunatatirea comunicarii interdepartamentale a unei organizatii prezenta in peste 90 de tari si cu 20.000 de angajati, am redactat SOP's (Standard Operating Procedures) si implementand clauze SOX, pana cand am decis ca as vrea sa incerc si antreprenoriatul, iar in acel moment am descoperit o alta viata. Adica viata in care pui banii tai pe masa si faci lucrurile, aparent imposibile, sa se intample.
De vreo 14 ani, eu si Claudia coordonam propria agentie de PR si publicitate online, respectiv SwissPlan.biz, iar astfel am avut privilegiul sa promovez si sa invat de la cele mai interesante brand-uri din lume (divertisment - Sony Pictures, Disney/Pixar, DreamWorks Animation, BBC; auto - Toyota, Lexus, Honda; aviatie: Ryanair si Tarom, magazine online: eMAG, Answear.ro; tehnologie: ASUS, SONY etc.).
Eforturile noastre de comunicare au fost răsplătite, în 2009, cu Premiul Disney “Best Franchise Launch” pentru campania de PR dedicată lansării animaţiei Disney “Tinker Bell” / “Clopoţica” în România.
Animatia “Tinker Bell” a fost si primul proiect al "Diviziei de Zane", iar ulterior au lansat o multime de animatii de succes.
In 2008 am lansat o competitie de blogging creativ, respectiv SuperBlog. Pe scurt, sponsorii propun teme legate de activitatea lor bloggerilor participanti, acestia scriu articole pe blogurile lor, apoi reprezentantul sponsorului sau juriul delegat evalueaza articolele si decide castigatorii premiilor alocate.
Am promovat zeci si sute de companii in cei peste 10 ani de cand este lansata competitia, iar aici am enumerat cateva brand-uri: Answear.ro, AMD, AQUA Carpatica, ASUS, Banca Transilvania, BCR, BitDefender, COLOP, COTY, Christian Tour, Delaco, Dodo Pizza, eMAG.ro, Farmec, InterComFilm, Jolidon, HONDA, La Fântâna, NH Hoteles, Nutrivita, Nemira, Paralela 45, RAO, Ryanair, Quelle.ro, Sano Romania, SanoVita, SomProduct, SONY, Swiss Solutions, TOYOTA, TAROM, Wu Xing etc.
Pentru mine, competitia SuperBlog este ocazia să cunosc oameni extraordinari, să învăț de la ei, să călătoresc și să visez că pot dezvolta acest proiect și în alte țări.
Cand am timp, mai scriu pe acest blog, fiindca eu consider ca scrisul pe blog este un fel de terapie prin cuvinte. Ma fascineaza oamenii care isi fac timp sa-si impartaseasca experientele de viata pe blog, iar in aceasta comunitate am descoperit oameni senzationali.
O parte din aceasta descriere a fost realizata cu ajutorul Monei Simon, care m-a luat la intrebari si a postat raspunsurile într-un articol pe blogul sau. Nu este puțin lucru, fiindcă uneori ne este atât de greu să vorbim despre noi, nu?
Daca dorești să discutăm în timp real, iată și cateva dintre conturile mele în Social Media:
No comments:
Post a Comment