Friday, November 29, 2019

Traim sau nu in Europa?

Este foarte interesanta campania Digi despre romanii care raman in tara, dar tind sa cred ca problema este pusa in termeni gresiti de cei care spun sa se intoarca oamenii in Romania, cu orice pret.

Urmaream testimonialul dnei Teodora Tompea si rezonam, fiindca si eu am revenit in tara pentru a sta impreuna cu familia, chiar daca poate in Elvetia aveam o viata mai buna, daca ramaneam.

Eu cred ca nivelul de trai si fericirea sunt influentate si de posibilitatea sa iti revezi familia la orice ora din zi sau noapte. La evenimentele importante sa ii poti vedea si fara sa fie nevoie sa te urci mereu in avion.


In ceea ce ma priveste, acum cred ca mai bine imi iau toata familia cu mine unde vreau sa traiesc in strainatate, daca ma decid ca trei luni pe an prefer sa locuiesc si sa muncesc in alta tara europeana, chiar daca implica costuri suplimentare.

Acum traim toti in Europa si cred ca putem renunta la idei de genul "trebuie neaparat" sa locuim si sa muncim undeva anume.

Avem libertatea sa alegem si merita sa o folosim. Multi doreau sa blocheze exodul medicilor sau al celor bine pregatiti, chiar si plecarea celor necalificati, dar fara sa se puna in locul lor sau a familiilor acestora.

Zic sa gandim in termeni europeni, nu nationalisti. Cred ca pe termen lung avem mai mult de castigat.

2 comments:

Radu said...

Oricat am vrea noi sa ne dam europeni. Romania nu va fi niciodata Europa :)

Albert Budica said...

Noroc ca suntem destul de aproape si avem curse de avion low-cost :)