Monday, March 11, 2013

Ski time la Predeal

Sambata trecuta am ajuns la Predeal special sa ma bucur de ultimele zile cu zapada de pe partia Clabucet.

Trebuie sa spun ca a fost o zi de mare angajament si plina de satisfactii, mai ales daca tin cont ca nu mi-am rupt niciun os, dupa cele doua cazaturi ca in filme:

  • una provocata de "adversar" (fratele meu Larry), iar 
  • una din prea mult talent care ma chinuia pe ultima suta de metri... adica la sosire, unde erau decernate premiile la o competitie de ski :)



Eu am invatat singur sa ma "dau cu skiurile", motiv pentru care uneori mai fac si gafe impardonabile, dar recomand tuturor prietenilor sa incerce sa-l descopere, fiindca este un sport extraordinar. 

PS1. Daca ai copii, nu ezita sa-i lasi sa invete acest sport.
PS2. Daca nu ai copii si iti plac sporturile extreme, poti incearca si Snowkite-ul:



LATER EDIT
30 martie 2013

Iata mai jos si un clip video cu fratele meu Laurentiu. Sutem mari fani SnowBlades. PS. Are un super blog si va recomand acest articol pentru inceput :) Blogul sau se numeste nu-te-supara-frate.blogspot.ro


No comments: